1. Reblogged from: thedorknextdoor91
  2. Reblogged from: thedorknextdoor91
  3. wentzlife:

    i shit you not they probably told fall out boy that they had to run in the skit and andy most likely stood there like "my time has come motherfuckers"

    Reblogged from: awkwardlygracefull
  4. endversings:

    misha was bullied at cub scouts for wearing nail polish and they said “oh look shes got a penis” and he cried in the locker room

    misha has been through so much he could have turned so bitter but he chooses to spread kindness and help others and he is truly so amazing

    Reblogged from: awkwardlygracefull
  5. lotrlockedwhovian:

    baby-dahlia:

    Here’s the thing about being pro choice that people don’t get…
    You don’t have to morally agree with abortion to be pro choice. That’s why it’s not called pro abortion. It’s an understanding that you can’t make that choice for someone else and they have full control over that not you. It’s pro I’m not the boss of everyone else.

    This is important.

    Reblogged from: awkwardlygracefull
  6. mysharona1987:

    Some of the funniest book dedications ever.

    Reblogged from: thedorknextdoor91
  7. deanwinchestersshortshorts:

    thumbtackjuicyfruitspork:

    You know when a fast angry song comes on that you know every word to and you’re in just the right mood that your eyes light up with the fire and angst of a thousand punk rockers and you just feel so alive

    puT ON YOUR WAR PAINT

    Reblogged from: thedorknextdoor91
  8. populardad:

    there is a difference between people who are smart and people who get good grades

    Reblogged from: awkwardlygracefull
  9. jolly-old-owlgoggles20:

thebucketless13:

dr-amy:

miniprancer:

scarincissies:

misuse-of-fandom:

So I got a detention today.
Which is kinda dumb because I’m (mostly) a model student, you know? And get this - Heres what Im in for: I said…*whispers* a swear word in class. 60 minutes of punishment for the phrase: “That’s really shitty.”
So this is how it went down: I’m sitting in math class last hour before break and my teacher hands me a little slip saying that i gotta go see the vice principal. And im thinking, “damn, i thought she forgot about that.” The horrible cuss word was uttered a few days beforehand and, well, i figured she didnt even remember. I walk down there (in my full-body cat kigurumi btw) and mrs. Whatever isnt there. So i mull around and steal a candy cane off the offices mini fake tree (Im already in trouble anyways so gotta go big or go home) until finally, i talk to the desk lady who calls the vice principal down. We walk into the room and start to have a chat about how our high school doesnt tolerate swears bluh bluh etc and that i should find alternatives to cussing. Thats where this picture comes in. This lady just fucking WHIPS this goddamn list out of nowhere and shows it to me in a completely serious manner. “Heres some examples of words you can use when you want to swear.” W H A T.
Goof nugget? Sweet onions? Shooby Darn??? Pokemon??????
And here she is in all seriousness and im trying not to laugh while asking if i can have a photocopy because this is actual comedic GOLD. This sort of phooey doesnt actually happen in real life, right? I mean holy snappin turtles what the frog is this Skikaka? Jumpin Jiminy, Public school is bogus!

what the William Shatner is going on here?!

I approve of these so hard

"Well doesn’t that just bruise your banana"

I use at least half of these around my family

"Oh for the love of Barbara Streisand."
I dunno what you’re going on about. This is actually pretty useful.

    jolly-old-owlgoggles20:

    thebucketless13:

    dr-amy:

    miniprancer:

    scarincissies:

    misuse-of-fandom:

    So I got a detention today.

    Which is kinda dumb because I’m (mostly) a model student, you know? And get this - Heres what Im in for: I said…*whispers* a swear word in class. 60 minutes of punishment for the phrase: “That’s really shitty.”

    So this is how it went down: I’m sitting in math class last hour before break and my teacher hands me a little slip saying that i gotta go see the vice principal. And im thinking, “damn, i thought she forgot about that.” The horrible cuss word was uttered a few days beforehand and, well, i figured she didnt even remember. I walk down there (in my full-body cat kigurumi btw) and mrs. Whatever isnt there. So i mull around and steal a candy cane off the offices mini fake tree (Im already in trouble anyways so gotta go big or go home) until finally, i talk to the desk lady who calls the vice principal down. We walk into the room and start to have a chat about how our high school doesnt tolerate swears bluh bluh etc and that i should find alternatives to cussing. Thats where this picture comes in. This lady just fucking WHIPS this goddamn list out of nowhere and shows it to me in a completely serious manner. “Heres some examples of words you can use when you want to swear.” W H A T.

    Goof nugget?
    Sweet onions?
    Shooby Darn???
    Pokemon??????

    And here she is in all seriousness and im trying not to laugh while asking if i can have a photocopy because this is actual comedic GOLD. This sort of phooey doesnt actually happen in real life, right? I mean holy snappin turtles what the frog is this Skikaka? Jumpin Jiminy, Public school is bogus!

    what the William Shatner is going on here?!

    I approve of these so hard

    "Well doesn’t that just bruise your banana"

    I use at least half of these around my family

    "Oh for the love of Barbara Streisand."

    I dunno what you’re going on about. This is actually pretty useful.

    Reblogged from: awkwardlygracefull
  10. Disney + Starbucks (by Ellador) (click on the pictures for links for the original art)

    Reblogged from: definitionofdisney
Next

I'm lightning on my feet

Paper theme built by Thomas